sobota 19. září 2009

Our Rock Minerals

Our Rock Minerals je malá a celkem málo známá značka minerálního make-upu. Z jejich produktů jsem zatím vyzkoušela pouze oční stíny, ale s těmi jsem velmi spokojená a budu je objednávat znovu. Objednávala jsem v době, kdy byly vzorky v akci za 29 centů. Za stálou cenu 70 cenu jsou méně výhodné než třeba Pure Luxe, protože je jich méně a jsou v sáčcích. Ale za 29 centů jsou velmi výhodné, je v nich dost produktu na několik použití.

Většina lidí dává přednost kelímkům, ale sáčky mají své výhody, jestliže se to odrazí na jejich ceně. Vzorky mohou být levnější, méně stojí i poštovné. Můžete je přesypat do prázdných kelímků - ty se dají koupit na internetu, já mám zásobu od vzorků make-upu EDM. Pokud s nimi dokážete pracovat, aniž byste ztratili příliš produktu, což není tak obtížné, zaberou o hodně méně místa. V papírnictví seženete fólie na sběratelské karty nebo vizitky, desítky vzorků se vám vejdou do jedné složky.


                                                                                 
Nemají tak velký výběr jako Pure Luxe, ale všechny barvy, které jsem zkoušela, jsou krásné. Kvalita je srovnatelná s Pure Luxe a EDM. Odeslání trvalo dost dlouho, protože v době akce zaznamenali obrovský nárůst objednávek, balíček přišel po 35 dnech. Ale přidali vzorky zdarma, téměř tolik, kolik jsem objednala, a slevový kupón na příští objednávku - 15%. Také před zpožděním s vyřizováním objednávek varovali předem a na dotaz odpověděli do 24 hodin, takže nemám jejich péči o zákazníky co vytknout.



 
Nanesené zasucha, zleva: Claire, Lustre, Sheer Blue, Summer Breeze, Sophie, Rain, Sorbet, Zoe, Sapphire, Onyx, Trixi, Bubble Gum.
                                                          

Žádné komentáře:

Okomentovat