sobota 13. března 2010

Sassy Minerals

1) Dostupnost vzorků - vzorky v kelímku stojí $0,75, není plný ale stačí na dost použití

2) Výběr odstínů - 26 odstínů včetně bílého

3) Kvalita - středně krycí, vydrží celý den, matný, nevysušuje, celkově příjemná konzistence

4) Cena - $14 za 8 g, sleva 15% při nákupu 2 ks

5) Zákaznický servis - bez problémů

6) Ostatní výrobky - asi 50 odstínů tvářenek, nezkoušela jsem, očních stínů asi 200 - krásné barvy a většina lidí je z nich nadšená, já spokojená - nemám k nim výhrady, ale protože na ně čtu jen samé nadšené recenze, musím říct, že patří k mým oblíbeným značkám, ale k dokonalosti jim chybí lepší přilnavost (jsou srovnatelné s většinou sypkých stínů, které vyžadují dobrou bázi)

7) Můžu doporučit/objednám znova? ANO

Make-up má skvělé recenze, já k němu nemám výhrady (ačkoliv by mně více vyhovoval silně krycí) a možná si koupím plnou velikost, pokud nenajdu brzy svůj odstín u EGM. Totéž platí o očních stínech, kterých mají velký výběr; mé oblíbené jsou Disturbing The Piece a Lyrical, na Immersed jsem dostala hodně komplimentů. Tvářenky mají také dobré recenze, mně se ale nelíbil žádný odstín, takže jsem nezkoušela.

www.sassyminerals.com

Žádné komentáře:

Okomentovat