pátek 26. března 2010

Štětce Ultimate - recenze

Ultimate Baby Kabuki, Ecotools Baby Kabuki, Everyday Minerals Baby Flat Top


Mám pouze dva, ale po prvním použití se staly mou oblíbenou značkou. Jsou 100% syntetické a ještě měkčí než Everyday Minerals nebo Ecotools. Proč se vyplatí, ačkoliv stojí dvakrát tolik?

1) Jsou velmi jemné, nanášení make-upu je s nimi příjemnější, zvlášť když mám podrážděnou pleť, u které je ten rozdíl (oproti EDM nebo Ecotools) docela poznat.

2) Make-up lépe vypadá - v hodně recenzích jsem se dočetla, že některé značky make-upu vypadají lépe při použití těchto štětců - hlavně jemněji mleté make-upy (př. Silk Naturals). Já jsem s ním nanášela jen Adorned With Grace Minerals, rozdíl jsem nepoznala, srovnám s Ecotools až se dostanu k míchání odstínu u Silk Naturals.

3) Menší spotřeba produktu - některé štětce "spolknou" více produktu. I když to byl jeden z důvodů, proč jsem chtěla Ultimate zkusit, před prvním použitím jsem na to zapomněla, a byla překvapená o kolik méně make-upu jsem použila. Mám baby kabuki, který jsem koupila na tvářenku a nanášení make-upu v místech, na která jsou mé ostatní štětce moc velké (třeba kolem nosu). Na celý obličej je dost malý, ale nechce se mně vracet k mým ostatním štětcům a nemůžu teď hned kupovat další (kulatých i rovných mají několik, stojí kolem $20). Rozhodně ho budu používat, dokud budu zkoušet malé vzorky, které s ním vydrží tak na dvě použití (a s mými ostatními štětci na jedno).


Můžu doporučit/koupím znova? ROZHODNĚ
Jsou sice dražší, ale občas se dají sehnat v akci. Obzvlášť doporučuji pro citlivou pokožku anebo pokud používáte drahý make-up, investice se vám rychle vrátí v ušetřeném produktu.


Kde koupit? 


Není to úplný seznam, má je hodně eshopů s minerálním make-upem. Někde je vedou pod jiným jménem (Premium). EGM mívají slevy až 30%, AWG zase levné poštovné a různé akce, u Lucy Minerals jsou nejlevnější když není jinde akce. Silk Naturals nemívají slevy, ale dárky k nákupu.

3 komentáře:

  1. Pročetla jsem to tady zpětně skrz naskrz a jsem nadšená. Výborné články, budu se určitě pravidelně a ráda vracet. Přírodní kosmetika je pro mě více méně pole neprobádané, takže tvoje články určitě zužitkuju :)
    A děkuji, že ses připojila k mému blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za pochvalu :)
    Máš skvělé recenze a zrovna značky, které mě zajímají.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, ještě se budu červenat.

    OdpovědětVymazat