úterý 16. března 2010

Přírodní make-up Alverde


 

Pleťový pudr

Vyhovuje mé smíšené pleti, nemyslím si, že se hodí pro hodně mastnou pokožku (na tu doporučuji pudry Dr Hauschka, jsou dražší, ale stejně dobře jako jejich pleťové pudry funguje i hedvábný tělový pudr, je bílý ale transparentní a používám ho jen na nos v létě). Alespoň jednou během dne musím přepudrovat. Má slabou příjemnou vůni, která se ale nemusí líbit každému, před nákupem je lepší přivonět si.


 

Rtěnka - odstín 07 Pink

Nelíbí se mně její konzistence. Nevysušuje, ale ani dostatečně nehydratuje a podle mě má nepříjemnou chuť. Musím přes ni používat balzám na rty pro hydrataci i překrytí chuti. Vydrží nejméně ze rtěnek, které mám. Barva je to hezká, na výběr mají asi 10 odstínů.


 


Tužka na rty

Vydrží hodně dlouho, mohla by být trochu měkčí. Jinak jí nemám celkem nic vytknout. Tuto moc nevyužiju, je to výraznější červená než jsem čekala, ale koupím si ji v jiném odstínu.


Oční stíny

Mají příjemnou konzistenci. Mám duo přirozených odstínů, ne výrazné barvy ale jsou dostatečně pigmentované - nejsou moc tvrdé, můžu na ně použít i své nejměkčí štětce, ne jen pěnový aplikátor jako u některých méně kvalitních očních stínů. Na mě vydrží celý den jako většina očních stínů kromě těch nejlevnějších.

Závěr: Rtěnku si určitě znovu nekoupím (ale mají i řadu pro zralou pleť, má jinou konzistenci, o té budu uvažovat), byla pro mě zklamáním; oční stíny a tužku na rty určitě; tuhý pudr asi ano, mně docela vyhovuje, ale nehodí se pro hodně mastnou pleť, v létě mně možná nebude stačit.

Žádné komentáře:

Okomentovat