pondělí 5. dubna 2010

Silk Naturals

1) Dostupnost vzorků - levné vzorky, výhodnější sady

2) Výběr odstínů - u Silk Naturals si odstín mícháte sami, postup a tipy na jejich stránkách a na fóru, tam vám i poradí když pošlete fotku anebo popíšete svou pleť, není to nic obtížného, pět druhů (slabě, středně a silně krycí, veganský a rozjasňující)

3) Kvalita - vybrala jsem si silně krycí, je matný a vydrží celý den, je to jeden z nejpřirozeněji vypadajících make-upů, které jsem zkusila (potřebuji silně krycí, takže nečekám, že to bude vypadat, jako bych neměla vůbec make-up, ale tento se tomu blíží); bohužel mě vysušuje - ne tolik jako třeba matte nebo semi-matte od EDM, které jsem nemohla vůbec nosit, ale plnou velikost si kupovat nebudu

4) Cena - $6 za lžíci produktu - zdá se to málo, ale je to srovnatelné třeba s plnou velikostí u EDM, takže patří k nejlevnějším značkám; dárky k nákupu - mini velikost očních stínů k nákupu za $10, každý týden nový odstín, který není ve stálé nabídce, navíc za každých $30 oční stíny dle vlastního výběru

5) Zákaznický servis - skvělý

6) Ostatní výrobky - dobrý výběr tvářenek (jedny z nejlepších minerálních tvářenek), spíš decentní oční stíny (100), štětce Ultimate, podle recenzí nejlepší minerální lesky na rty (těmi jsou opravdu známí), pleťová kosmetika

7) Můžu doporučit/objednám znova? ANO
Make-up mě vysušuje, ale i dost lidí se suchou pokožkou si ho chválí - každý musí vyzkoušet sám. Doporučuji hlavně pokud máte u jiných značek problém najít správný odstín anebo vám hodně záleží na ceně, patří k nejlevnějším značkám. Já určitě zkusím další tvářenky a lesky na rty, pleťovou kosmetiku; oční stíny jsou většinou decentní odstíny a nemají vzorky, ale jsou zdarma k nákupu.

Žádné komentáře:

Okomentovat