úterý 20. dubna 2010

Štětce na make-up - zklamání


První je štětec z minerální sady od Ecotools. Neříkám, že přímo škrábe, ale pro citlivou pokožku není dost měkký - stejně jako druhý štětec ze stejné sady. Druhý je baby flat top od Everyday Minerals. Ten je dost měkký, ale po několika měsících začal pouštět chlupy při každém mytí a skoro každém použití, při posledním mytí vypadl celý trs. A to si nemyslím, že bych s ním zacházela nějak špatně.  Je možné, že jsem dostala špatný kus. Časem se i zkřivil - takto vypadal než jsem ho nakonec vyhodila: 


Lumiere - štětce odebírají od stejného výrobce jako EDM, ale nemají přesně stejné druhy. Jednou za rok mají předprodej - Pre-buy Brush Sale. Štětce objednáte a zaplatíte předem, pak je Lumiere teprve objednají u výrobce, dostanete je za 2-3 měsíce. Během předprodeje jsou o hodně levnější než zbytek roku, tyto stály každý $7, méně u větších objednávek. Podle mě se za stálou cenu nevyplatí. Připadají mně srovnatelné se zmíněnými štětci Ecotools - neřekla bych hrubé, ale ne tak jemné jako zasouvací kabuki od Ecotools nebo EDM. Buď je pošlu dál nebo je budu je mít jen jako záložní. 

 

Závěr
To je celkem pět štětců, se kterými jsem nebyla spokojená. Se štětci z minulého příspěvku ano, značka Ultimate je ještě lepší - ale také třikrát dražší. Mají převážně dobré recenze, takže nechci nikoho odrazovat od jejich nákupu, pokud nemáte hodně citlivou pokožku, poměr cena-kvalita je podle mě dobrý. Já si příště budu kupovat už jen Ultimate.

Žádné komentáře:

Okomentovat