čtvrtek 22. dubna 2010

Ajurvédský šampon Eliah Sahil


Ajurvédský šampon se u nás dříve prodával pod názvem Planet Pure. Koupit se dal jen ve dvou eshopech, kde byl často vyprodaný. Nedávno změnili název, balení, složení i cenu... Pokud vím, s původní verzí má společného jen výrobce/dodavatele a koupit se dá už jen na www.biosfera.cz. Rozhodla jsem se ho vyzkoušet, protože obsahuje byliny prospěšné pro vlasy, některé z nich podporující růst vlasů, a samotná shikakai mně vyhovuje.

Oproti shikakai je aplikace jednodušší - tu jsem musela smíchat s vodou v misce, nechat odstát, po nanesení vlasy zabalit a nechat alespoň 10 minut působit (spíš víc). Výsledek byl skvělý, ale když se dostala od očí, bolelo to jako čert, takže jsem si na to potom dávala hodně velký pozor, a při míchání jsem musela zadržovat dech. Takže jsem nakonec byla ráda, že jsem ji spotřebovala. Eliah Sahil jen smíchám v dlani s trochou vody, nanesu na vlasy a nechám působit jen tak dlouho, jak vydržím stát skloněná nad vanou. 

Při prvních dvou použitích mně vlasy vysušil. Mé vlasy vysušuje skoro všechno, takže to není žádné překvapení. Zkusím kratší dobu působení, pokud to nepomůže, budu s ním vymývat masky. I vzhledem k ceně (250 Kč za 100 g) si ho znovu nekoupím. Myslím, že když ho příště vymyju dřív, budou po něm vlasy vypadat dobře, ale stejného výsledku dosáhnu s levnějšími, voňavějšími a snáze dostupnými šampony Alverde.

Žádné komentáře:

Okomentovat