úterý 20. dubna 2010

Štětce na tvářenku


ELF Studio Complexion Brush - koupila jsem jako štětec na tvářenku, ale na to je pro mě moc velk.ý Je dostatečně jemný, celkem řídký a má ve srovnání s většinou mých štětců delší chlupy, proto pro něj nemám jiné využití než na pudr. Pokud máte rádi velké štětce na tvářenku (řídké chlupy se hodí pro hodně pigmentované tvářenky), bude vám asi vyhovovat. Já mu jako štětci na pudr nemám co vytknout, kdybych potřebovala víc než jeden nebo o tento přišla, koupím si ho znovu. 

Ecotools Blush Brush - tento na tvářenku není moc velký, ale dávám přednost menším, proto po něm sáhnu jen když jsou ostatní štětce špinavé nebo schnou. Je jemný a hustý. Mnohem častěji ho teď ale používám na make-up - je měkčí než všechny moje štětce na make-up kromě zasouvacích štěců, které mívám většinou v kabelce, a malého štětce Ultimate.

Everyday Minerals Foptic Brush - nedá se říct, že škrábe, ale chlupy jsou celkem tuhé. Hlavně jsou ale moc dlouhé, kvůli tomu nebyl moc oblíbený a přestali ho nakonec prodávat. Většina lidí ho dole stahuje gumičkou, tím se zkrátí ale i zúží. Mně se s ním tak moc dobře nepracuje, špatně se pak tvářenka rozmazává. Používám na pudr, když můj první štětec na pudr (ELF) schne.

Everyday Minerals Angled Blush Brush - jedná se o původní, hustší verzi. Hodně lidí si stěžovalo, že nanáší moc tvářenky, proto ho přestali prodávat a nahradili ho řidším štětcem. Pro mě ideální tvar, umožňuje celkem přesnou aplikaci, ale používat ho můžu jen na méně pigmentované tvářenky. Do budoucna počítám s tím, že si koupím ještě jeden - od Everyday Minerals už neobjednávám, ale The All Natural Face má podobný.

 Ingénue Petite Dual Fiber, vpravo EDM Angled Blush Brush

Ingénue Petite Dual Fiber - je opravdu malý a celkem řídký, skvělý pro přesnou aplikaci a hodně pigmentované tvářenky. Zpočátku pouštěl chlupy při mytí i používání - nejvíce z mých štětců kromě EDM Baby Flat Top, přestalo to po pěti umytích. Můj druhý nejoblíbenější štětec na tvářenku, kdybych jich už neměla dost, koupila bych si ještě jeden. Dostupný jen u Adorned With Grace Minerals, za $6.


Lumiere Fiber Optic Angled Blush Brush - o něco větší než Ingénue, díky zkosenému tvaru se mně s ním lépe pracuje. Vhodný pro hodně pigmetnované tvářenky. Koupila jsem během předprodeje za $6 a je mně líto, že jsem nevzala dva. Stálou cenu, $22, se mně platit nechce. Podívám se po podobném jinde.

Žádné komentáře:

Okomentovat