pondělí 29. března 2010

Adorned With Grace Minerals

1) Dostupnost vzorků - v sáčcích, $1 (vzhledem k tomu celkem malé, ale stačí na několik použití), výhodnější v sadě - 15 vzorků za $12, 30 vzorků za $20 (dle vlastního výběru, včetně očních stínů, tvářenek, pudrů)

2) Výběr odstínů - 30 + bílý pro zesvětlení, žádný růžový, zato dobrý výběr pro pleť se žlutými, zlatými, olivovými nebo broskvovými podtóny a jejich kombinacemi

3) Kvalita - středně krycí, při použití většího množství nevypadá dobře (hledám silně krycí make-up, takže nepočítám s tím, že to bude vypadat jako bych neměla žádný; ale když použiju tolik produktu u Sassy Minerals, abych dosáhla silného krytí, vypadá to o dost lépe než u tohoto); matný; musela jsem přepudrovat dřív než s ostatními značkami, ale spíš to bude oteplením, v zimě pudr nepoužívám


4) Cena - 8 g (30 g balení) za $13.50, levnější při nákupu více kusů; levné poštovné

5) Zákaznický servis - skvělý

6) Ostatní výrobky - 20 matných a 10 třpytivých tvářenek, hezké barvy; vydrží celý den; 50 očních stínů, spíš přirozené odstíny, i třpytivé ale ne tolik, na kolik jsem zvyklá; štětce Ultimate a Ingénue

7) Můžu doporučit/objednám znova? ANO
Make-up asi ne, potřebovala bych více krycí, což mě mrzí, protože jsem snadno našla dobrý odstín - všechny obsahují žlutou, žádný růžovou. Pokud by se mně podařilo dát do pořádku svou pleť a stačil mně méně krycí make-up, pak ano. Oční stíny jsou krásné a mají příjemnou konzistenci, dobře se s nimi pracuje a vydrží celý den, ale na mě jsou to moc decentní odstíny. Vyberu si některý ze štětců na make-up Ultimate, z Ingénue chci vyzkoušet několik štětců na oči a líbí se mně několik tvářenek.

Žádné komentáře:

Okomentovat