úterý 23. března 2010

Mé oblíbené výrobky Alverde

Jedna z nejlevnějších značek přírodní kosmetiky, dostupná jen v drogeriích DM. Vyzkoušela jsem docela dost jejich pečující kosmetiky (mají i dekorativní) a s většinou byla spokojená, tady uvádím jen oblíbené výrobky.


Šampon s aloe a ibiškem - z přírodních značek jsem zkusila Urtekram, Laveru, Weledu, Logonu, různé ne-šampony (mýdla, tuhé šampony Chagrin Valley, lávovou zeminu, shikakai) a pokaždé se vracím k ibiškovému Alverde. Na suché vlasy, dobrý je i kondicionér.

Deodorant s limetkou a šalvějí - zatím jediný přírodní deodorant, který nikdy neselhal. V zimě používám deokrystal nebo měsíčkový Alverde.

Tělové máslo s makadamiovými ořechy - jejich mléka jsou řídká a málo výživná pro suchou pokožku. Máslo hezky voní a je pro mě dost mastné i v zimě.



Krém s jojobovým olejem - po prvním jsem myslela, že poletí do koše. Nešel mně dobře rozetřít, použila jsem příliš, a měla na obličeji mastný film. Připadal mně použitelný jedině jako maska (konzistence se mně zdá hodně podobná jejich masce s aloe vera), ale ty mám raději domácí a navíc jsem po něm měla akné. Trvalo dost dlouho, než jsem se jej znovu odvážila použít. Tentokrát jsem nanesla na mokrou pokožku, šel dobře rozetřít a díky tomu jsem použila o dost méně. Teď je to můj nejoblíbenější krém, srovnatelný s Mádarou a Tautropfenem (oba kolem 500 Kč, jsem ráda, že jsem si jen jednou koupila Taturopfen Energy než jsem objevila jojobový Alverde). Je skvělý pro suchou dehydratovanou pokožku - měla jsem problém najít krém, který pleti dodá dost vody i oleje ve správném poměru (hydratační jsou často málo mastné, výživné zase moc).


Krém pro muže s mandlovým olejem - je podobný jojobovému, ale o něco méně mastný. Také nanáším na vlhkou pokožku. Vůně je nezvyklá (pro ženu), ale ne nepříjemá a po minutě ji už necítím.


Dětský tělový krém a hydratační fluid s perlovým extraktem - oba vhodné pro normální pokožku, lehké a snadno se vstřebávají. Používám na T-zónu anebo když je má pleť mastnější (v létě, po masce).

Žádné komentáře:

Okomentovat