úterý 27. dubna 2010

Minerální tvářenka Lumiere Ditto "O"


Je to barva hodně podobná NARS Orgasm, broskvovo-růžová se zlatými třpytkami. Má to být tvářenka slušící každému odstínu pleti. Orgasm nemám, ale podle všech recenzí je Lumiere více pigmentovaná. Musím používat své štětce na pigmentované tvářenky (fiber optic od Lumiere nebo Ingénue). Má ideální množství jemných třpytek - na pleti vypadá zářivě, ale ne leskle nebo třpytivě. Mají sadu vzorků v sáčcích ke každému nákupu, doporučuji první vyzkoušet. Já jsem si ji koupila bez vyzkoušení vzorku, protože jsem nemohla odolat slevě 50% (běžně mívají slevy maximálně 30%). Nejspíš bych si jinak plnou velikost nekoupila, protože mně více sluší studené odstíny, ale vypadá na mně přirozeně a myslím, že opravdu sluší téměř každému odstínu pleti. 

1 komentář:

  1. Nádherná barvička! Škoda, že já nerada sypké věci.

    OdpovědětVymazat