středa 28. dubna 2010

Poslední nákup Alverde


Čisticí ubrousky (25 ks, 50 Kč)

Už delší dobu jsem doufala, že Alverde přijde s odličovacími ubrousky. I když nepřírodní používám jen make-up, ne pleťovou nebo tělovou kosmetiku, byla jsem v pokušení koupit si odličovací ubrousky alespoň na dovolenou, takže jsem ráda, že Alverde s nimi přišlo právě teď. Nechtěla jsem je pro každodenní odličování, ale hodí se, když nemám moc času. 

Bohužel mě celkem zklamaly. Nezdají se mně moc vhlké a odličování očí mně s nimi trvá dlouho na to, že je mám k ušetření času. Nestudovala jsem složení, takže nevím, jestli obsahují alkohol, ale podrážděnou pokožku trochu štípou. Vezmu si je na dovolenou, doma budu používat jen na tvář (ačkoliv jsem je nejvíc potřebovala na oči, jejich odlíčení mně trvá nejdéle). Oči mnohem rychleji odlíčí meruňkový olej od Silk Naturals. Pokud si je po dovolené koupím znovu, pak jen do tašky na výlety.




Máslo na rty (7 g, 39 Kč)


Obě jsou z limitované čokoládové edice. S čokoládovým leskem jsem byla spokojená, proto jsem neodolala a koupila ještě jeden, ačkoliv mají 15 ml, což nikdy nespotřebuji, a jen podobné hnědé odstíny. Másla vypadala na ruce dobře, bílý jen jako bezbarvý lesk a hnědý jako hodně průhledný světle hnědý lesk a zdála se mně dost mastná, tak jsem vzala oba. Nejsou ale dost zvláčňující, musím nanést silnější vrstvu, až je bílá na rtech vidět - což nevypadá moc dobře. Ani v silnější vrstvě není na rtech tak příjemný jako mé ostatní balzámy (Saloos, Alverde, Silk Naturals) a dlouho nevydrží. Nejspíš budu používat na nehty.

Žádné komentáře:

Okomentovat