pondělí 21. září 2009

Odličování make-upu



 K odlíčení make-upu jsou skvělé pleťové oleje. Dobře odstraní i voděodolnou řasenku, jsou lepší než drahé odličovače a vhodné i pro nejcitlivější pleť. Můžete se ale obejít i bez nich.


Namísto odličovacích tamponů zkuste houbičku z mikrovlákna. Nechtělo se mně tomu věřit, původně jsem chtěla jen něčím nahradit jednorázové tampony. Dají se sice sehnat i biodegradabilní, ale jsou dražší a pořád představují zátěž pro životní prostředí. Proto jsem nadšená z toho, že opravdu dobře odstraní všechen make-up bez jakéhokoliv produktu - stačí voda. Na oči ale stále používám olej, protože jsou jinak vysušené.

Mikrovlákno se doporučuje jako jemný peeling, což pro mě není na každodenní používání žádoucí, ale to platí pro houby prodávané mezi čisticími prostředky jako tzv. švédská utěrka, které hodně lidí používá na pleť a jednou za čas pleti určitě neuškodí. Houby určené pro odličování pleti nebo leštění brýlí jsou mnohem jemnější a nezdají se mně vůbec abrazivní.

Tři malé hadříky na brýle - přímo odličovací se shánějí hůř, podle mě jsou stejné - mě stály 20 Kč. Na odlíčení celého obličeje spotřebuji 2-3, po každém použití je umyji v rukou olivovým mýdlem.

Žádné komentáře:

Okomentovat