čtvrtek 10. března 2011

Sleek Good Girl Palette



Sleek je britská značka make-upu známá hlavně pro své palety očních stínů. Je to má první paleta Sleek, protože se mně nejvíce líbí jejich limitované edice, které jsem pokaždé z nějakého důvodu propásla a nechtěla kupovat dráž na Ebay. Této jsem ale neodolala.

Balení je praktické, tenké a matné černé, zdá se i celkem pevné. Stíny jsou hodně pigmentované i bez báze. První dva odstíny na mě nejsou skoro vidět (a na rozjasňovač jsou pro mě málo třpytivé), jinak se mně zdají skvělé. Už nevím za kolik jsem na Ebay kupovala, ale jejich palety normálně stojí asi 6 liber.


2 komentáře:

  1. jééé... na sleek jsem měla jednu dobu taky políčeno, hlavně na tvářenky.

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, sleek uz se da koupit i tady u nas na netu a je opravdu uzasny

    OdpovědětVymazat