středa 16. března 2011

Melounový balzám na rty z fler.cz

Mám ráda rukodělné výrobky, proto jsem dost nakupovala na Etsy. Z více důvodů jsem se ale rozhodla, že budu méně objednávat ze zahraničí. Na fler.cz není tak velký výběr, nenašla jsem žádné balzámy na rty v tubě. Občas ale používám i balzámy v kelímku, tak jsem vybrala Melounový polibek od uživatele Staňlaň. Platila jsem předem na účet v úterý, odeslán byl v pátek. V pondělí přišel v bublinkové obálce v průhledném sáčku s mašličkou.

Kelímek není nijak označený, což jsem čekala. Neřadím to proto k negativům, odpovídá popisu a fotografiím na stránkách. I jednoduchá etiketa s názvem a ingrediencemi nebo odkazem by ale vypadala lépe. Ingredience a odkaz na obchod by namísto toho mohly být i přiloženy na vizitce.

Balzám samotný je měkký a voňavý. Na můj vkus je vůně při nanášení moc silná, ale po chvíli ji necítím. Na rtech je příjemný, ale moc dlouho nevydrží. Není to můj nejoblíbenější balzám na rty, ale zařadila bych ho před Alverde (ten je dost zvláčňující a o něco tužší, ale dlouhodobě mně rty vysušoval) i Laveru (velké zklamání, moc tuhé, voskové a málo hydratační). V horku se rozpouští.

+ cena (65 Kč za 10 ml)
+ čistě přírodní
+ zvláčňující
+ výběr vůně

- výdrž
- rozpouští se v horku

Na závěr obal jiného domácího balzámu na rty, který by se mně líbil:













http://www.etsy.com/listing/60712502/rosewood-lip-embellishment-in-tin
(obchod jsem nezkoušela)

2 komentáře:

  1. Vypadá dobře, jen to, že se rozpouští, by mi asi trošku vadilo :) Fajn recenze!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten lesk rosewood se mi hodně libí :) !

    OdpovědětVymazat