neděle 13. března 2011

Darling Girl Cosmetics

Neoznačený vzorek uprostřed ještě nemá jméno, je z nadcházející jarní kolekce.

Darling Girl Cosmetics je nová značka minerálního make-upu. Stránky má zatím na Ecrateru, který není zvlášť přehledný, proto doporučuji projít si i její blog. Z osobních důvodů je do dubna obchod zavřený. Zkoušela jsem zatím jen některé výrobky a většina očních stínů není pro mě (moc decentní odstíny), ale už plánuji další objednávku.

V nabídce je asi 120 očních stínů, 30 sypkých tvářenek (a 7 krémových), 50 lesků na rty, 4 krémové linky a tekuté linky dělá na míru v kterémkoliv odstínu očních stínů. Skvělé recenze má její báze pod oční stíny. 

Já jsem si objednala oranžové oční stíny, které mně udělala na zakázku, na stránkách nejsou (Save Your Sanity For Later). Červená je Sex Kitten.



Vzorky krémového rozjasňovače Glow Baby Glow a tvářenky Barbie Girl (barevně odpovídá druhá fotka). Konzistence se mně zdá celkem mastná, což mé suché pleti naprosto vyhovuje.



Tekuté oční linky Shotgun jsou malinkaté, ale cena $3 tomu odpovídá. Na fotce vedle mikrotužkové baterie. Oceňuji velikost, protože se mně do kosmetické taštičky už skoro nic nevejde. Se štětečkem se mně skvěle pracuje, ačkoliv jsou to mé první tekuté linky a nejsem zrovna šikovná. Výdrž je stejná jako minerální (sypké) linky nanesené namokro - dřív jsem nic jiného ani nepoužívala, ale v poslední době mně moc nevydrží. Nevím jestli mám mastnější víčka, víc si na oči sahám nebo bych měla vyhodit bázi pod oční stíny (nejspíš to poslední, měním $1 bázi od ELF po několika měsících, ale teď čekám až mně přijde UDPP). Možná si je koupím znovu, ale pro jiná než suchá víčka bych asi nedoporučila.

1 komentář:

  1. Ahoj mohla bys mi napsat na kolik asi tak vyjde poštovné od darling g.c. ? :) děkuju moc s.kaletova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat