pátek 11. března 2011

Pleťová séra a krém s hedvábím Alverde



O ovesném séru na suchou a dehydratovanou pleť jsem se nejspíš už zmiňovala, je to můj nejoblíbenější výrobek od Silk Naturals. Zbavila jsem se díky němu šupinek okolo nosu. Kvůli poštovnému od SN neobjednávám moc často, jsem proto ráda, že jsem objevila růžové sérum od Alverde. To má hezčí vůni a déle se vstřebává a zdá se mně i více hydratační. Trochu štípe podrážděnou pokožku, ale to mně moc nevadí. Neřekla bych, že je jedno z nich lepší, kupovat si budu obě.

Oboje používám pod makeup spolu s nočním krémem s hedvábím. Ten je určen na citlivou pokožku a původně jsem ho používala jen večer a nechtěla znovu kupovat, protože pro mě není dostatečně mastný. Pak jsem se někde dočetla, že funguje jako báze pod makeup - vstřebá se a zanechá pleť hladkou a připravenou na nanesení makeupu stejně dobře jako po silikonové bázi (které nemůžu používat). A opravdu funguje. Musím první použít jiný krém nebo sérum, ale s touto kombinací nemám vysušenou pokožku ani pleť moc mastnou na to aby se makeup dobře nanášel a vydržel celý den.
Sérum Silk Naturals: 60 ml, $10
Sérum Alverde: 30ml, 129 Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat