neděle 4. září 2011

Sweet Anthem


Sweet Anthem je jedna ze známějších značek ručně dělaných parfémů. Musím říct, že po přečtení spousty skvělých recenzí (třeba této) jsem byla trochu zklamaná.
Balíček mně přišel velmi rychle a dobře zabalený. Odeslaný byl hned den po objednání, přestože byli na Heartsy, museli tedy mít spoustu objednávek. Vzorky jsou větší než je u parfémových olejů obvyklé.

Vůně jsou komplexní a odpovídají popisu. K dispozici jsou jako oleje, tuhé parfémy a parfémované vody. Podle recenzí nejsou některé složky vůní v tuhých parfémech cítit a tak se některé od olejů liší. Já dávám obecně olejům přednost, i u Sweet Anthem nejsem z tuhých parfémům nadšená. Největší výhoda tuhých parfémů je v tom, že je můžete nosit s sebou bez obav, že se rozlijí. Tyto se ale v horku rozpouštějí, takže na léto se nehodí. Navíc vydrží méně než oleje.

Z olejů se mně líbí Tara (Black Tea, Damascus Rose, Red Currant, Rosewood, Saffron, Thyme) a Catherine (Amber, Bergamot, Red Tea, Wisteria). Nerozeznám jednotlivé složky, ale jsou to příjemné ženské vůně. Vydrží dost dlouho, Catherine jsem cítila i po více než 8 hodinách. Anita (Moroccan Mint, Peppermint, Pink Sugar, Turkish Mocha, Vanilla) tak moc nevydrží a je svěží, cítím z ní hlavně mátu, vůbec není tak sladká jak bych čekala. Žádná z vůní mě opravdu nenadchla.

Miho a Mary nejsou špatné, ale ani nic zvláštního. Miho (Sweet Orange, Lotus, Violet, Coconut, Musk, Sea Moss) je květinová vůně s kokosem. Mary (Black Cherry, Tangerine peel, Daffodil, Rose, Wildflowers, Moss, Musk, New Moon Hay) - bohužel cítím hlavně tu mandarinkovou kůru. Je silnější než ostatní složky, které by se mně všechny líbily mnohem více. Škoda, že na mně nevoní tak jako na Cait, protože třešňová vůně by se mně líbila. Oboje jsou z letní edice.

Celkově hodnotím SA pozitivně, i když jsem neměla moc štěstí s výběrem vůní. Také tuhé parfémy bych si od nich znovu neobjednala. Tak často na ně ale čtu chválu, že mám chuť objednat znovu. Vypadá to, že budou znovu na Heartsy. Proto jsem uspíšila recenzi, i když jsem se dočetla, že je lepší parfémy nechat uležet. Po pár týdnech se vůně trochu změní. Všechny vůně jsem vyzkoušela znovu po měsíci a  nepozorovala jsem rozdíl,  možná že by bylo lepší ještě pár týdnů počkat. 

Žádné komentáře:

Okomentovat