středa 28. září 2011

Nfu-Oh #61



Úžasná barva. Holografický i ve stínu na rozdíl třeba od China Glaze (jiné holografické nemám). Škoda, že vydrží jen pár hodin, jinak by to byl můj nejoblíbenější lak na nehty. Anebo bych u Nfu-Oh utratila jmění. Takto ho skoro nepoužívám, ale vzdát bych se ho nezvládla. Nanáší se snadno, toto jsou dvě vrstvy.

8 komentářů:

  1. Tak hezký! Já ho mám pořád jen na wishlistu, ale třeba se k němu někdy dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, jak ti ho závidím! On už je téměř nesehnatelný, leda tak na ebay za šílené částky, takže ho asi nikdy mít nebudu :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti ho taky závidím! I když stříbrná hologrfická se mi ze všech barev líbí nejmíň, tenhle prostě chci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si zaslintám! Je perfektní a já po něm toužím, ale už ne tak, že bych ho aktivně hledala :o) Prostě další krása, kterou mít asi nebudu...

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá jednoduše úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  6. to je fakt super farba, kde sa to da kupit?

    OdpovědětVymazat
  7. Viennettka, Bellatrix: http://www.fabuloustreet.com
    Zasílají i do ČR, nevím kolik je poštovné.

    OdpovědětVymazat
  8. NFU oh.61 na aukru

    OdpovědětVymazat