středa 20. července 2011

The Morbid The Merrier - recenze


Mám ráda značky, které se něčím odlišují, mají nějaké téma, jako Linnaeus Cosmetics, Shiro Cosmetics, Brazen Cosmetics, Antoinette's Revolution Cosmetics, Geek Chic Cosmetics, Venomous Cosmetics nebo Latherati (což jsou všechno značky s dobrými recenzemi). U většiny ručně dělané kosmetiky mně to chybí. Proto jsem objednala od The Morbid The Merrier, i když nebýt skvělých recenzí, vzhled a téma obchodu by mě spíš odradilo. Z parfémů koupených přes internet se mně líbí méně než polovina, tak tuto objednávku považuji za úspěch, když mně voní dva ze tří olejů.

Voix de Ville - Succulent, juicy, ripe red apple soothed and darkened by black fruit, decadent florals and sensuous green.
Delina - Lotus gives it innocence, amber grounds, and red wine gives it just enough naughty!  
Ani u jedné vůně nerozeznám jednotlivé tóny, ale jsou obě krásné. Jsou komplexnější a víc mně připomínají klasické parfémy než hodně mých ručně dělaných vůní. Nejsou to úplně letní vůně, ale nejsou tak těžké ani sladké, abych je mimo největší vedra nemohla používat. Vydrží docela dlouho. Líbí se mně, že etiketa není bílá - mám asi padesát vzorků olejů, které všechny vypadají stejně, a tyto mezi nimi snadno najdu.

Lucy - A melange of white, white, white. White musk, white sandal, vanilla bean, indian white amber and white pepper.  
Doufala jsem, že bude jako Titanium White od Possets, což je jeden z mých oblíbených parfémů, také popsaný jako bílá vůně, a je sladký a svěží. Bohužel Lucy můžu popsat jedině jako přeslazenou vánoční vůni, ze které se mně dělá trochu špatně. U čtyřletých holčiček má ale velký úspěch.

Balzámy na rty jsou skvělé. Jsou zvláčňují, neochucené a voňavé (vůně nejsou moc silné). Jako většina měkkých balzámů se v horku rozpouští. Etikety jsou voděoodolné a nezačnou se po dvou dnech odlupovat jako u spousty ručně dělané kosmetiky. (I balzámy Silk Naturals, které jsou na minerální make-up dost velká firma, nic nevydrží).

Objednám rozhodně znovu, parfémy i balzámy na rty.

Jeden balzám jsem odložila na svou první giveaway, která bude v srpnu hned jak se vrátím z dovolené. K tomu mám nachystané dvě tužky na oči Urban Decay v cestovní velikosti a pár očních stínů od Silk Naturals.

2 komentáře:

  1. To je sice trochu od věci, ale mohla bys napsat něco o těch Possets, prosím? Proklikla jsme na to a docela mě to zaujalo, mně poslední dobou nic z normální produkce nevoní, tak bych ráda zkusila něco takového... Děkuju

    OdpovědětVymazat
  2. Rena: Bohužel od nich nic jiného než tuto jednu vůni nemám a tu jsem dostala, ale tady je dost recenzí: http://www.basenotes.net/threads/214364-Possets-Thread

    OdpovědětVymazat