úterý 5. července 2011

Ben Nye

Mermaid Green, Peacock, Cosmic Blue.

Ben Nye vyrábí divadelní make-up. Protože mám ráda výrazné líčení, patří k mým oblíbeným neminerálním značkám. Jejich pigmenty jsou skvělé, rozhodně lepší než MAC, se kterými jsem nebyla moc spokojená. Jsou jemněji mleté a pigmentované, vydrží mně i bez báze. Jediná nevýhoda je malý výběr odstínů, mají jen výrazné barvy. Stejné odstíny mají v tuhé podobě, od sypkých se dají koupit vzorky třeba v obchodě Makeup Geek nebo Halocaustic (britské stránky, menší výběr ale levnější poštovné). 


Oční linky (cake liner) mají také skvělé recenze, bohužel z těch tak nadšená nejsem. Sice se s nimi dobře pracuje, je možné namíchat si různě intenzivní odstín v závislosti na množství použité vody (na sucho se používat nedají) a jsou nestíratelné. Nejsou ale voděodolné, což u linek potřebuji, a to ani s jejich LiquiSet, voděodolným sprejem. Ten se dá použít i na nanášení očních stínů namokro nebo jako závěrečný sprej na tvář. Já jsem bohužel nepozorovala žádný rozdíl oproti vodě. 


Pudr Banana Visage Poudre je hodně žlutý pleťový pudr, který moc nevysušuje a je trochu krycí. S make-upem se srovnávat nedá, ale ke srovnání tónu pleti stačí. Pudry Ben Nye jsou k dispozici v několika velikostech, ty největší vyjdou dost levně. Všechno kromě pigmentů mám z Ebay.

Žádné komentáře:

Okomentovat