středa 13. dubna 2011

Nesnáším pomalou poštu


Nevím, proč byla v březnu pošta tak pomalá, ale naštěstí mně nakonec všechny balíčky přišly. Z Alenky mám největší radost. Více fotek jsem nedělala, protože Temptalia má mnohem lepší.


Iherb je online lékárna, která má levné poštovné ($4 na menší objednávky) a slevu $5 na první objednávku (můj kód je VAC974). Aubrey Organics je značka certifikované přírodní kosmetiky, kterou jsem chtěla vyzkoušet už dávno. Růžový šampon je dobrý na suché vlasy. Alverde je pořád můj nejoblíbenější, ale AU není špatný a stál jen $9 (325 ml). Štětce Ecotools mají na Iherb levnější než na Ebay. Sada štětců na oči stála jen $8 a nemám jí co vytknout. Jsou jemné a mají krátké rukojeti, alespoň jeden z nich používám každý den a na cestování budou spolu se sadou 6 štětečků skvělé.

3 komentáře:

  1. jé... ecotools jsem z iherb taky chtěla objednat, a pak jsem se rozhodla šetřit a ještě je nemám...

    OdpovědětVymazat
  2. Tvou radost z Alenky plně chápu! Je to krása nesmírná...od UD žádnou paletku nevlastním :( Snad se jednou taky dočkám ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka je nádherná! A závidím štětce, taky bych potřebovala...

    OdpovědětVymazat