úterý 19. dubna 2011

Liza Lotion


O malém začínajícím obchůdku Liza Lotion jsem už psala. Její přípravky na akné patří k mým nejoblíbenějším pleťovým krémům. Blotch Be-Gone mně na akné účinkuje stejně jako Super Serum od Silk Naturals. Její balzámy na rty jsou mé nejoblíbenější teď když už Silk Naturals neprodávají první verzi svých balzámů, které byly měkčí a víc zvláčňující než ty co mají teď (i když pořád mají Black Label Smooth and Full - skvělý balzám na popraskané rty, je ale menší a vyjde asi dvakrát dráž než ostatní balzámy). 

Největší lahvička je Quenchaide, krém na suchou pokožku s akné. Je skvělý, uklidňuje zčervenalou pokožku, ale chvíli trvá, než se vsákne.

V bílé lahvičce je Liquid Clear, lokální přípravek na akné. Je mnohem silnější než jsem čekala, musím dávat pozor na přesnou aplikaci, jinak mám pleť jakoby popálenou a ještě druhý den červenou a citlivou. Rozhodně je účinný, ale asi si ho znovu nekoupím.

V malé žluté lahvičce je první verze očního krému, který testuji. Zdá se mně moc mastný, druhá verze má obsahovat mnohem méně olejů. Než spotřebuji, bude už určitě k dispozici konečná verze a věřím, že bude skvělý. 

V kelímcích jsou vzorky tělových krémů, které jsem ještě ani nezkoušela, protože si plnou velikost kvůli ceně určitě nekoupím. ($7 za 30 ml). Už plánuji další objednávku.

Žádné komentáře:

Okomentovat