čtvrtek 24. února 2011

Epically Epic Soaps


Epically Epic Soaps je malá firma, která vyrábí mýdla, tělové balzámy, balzámy a lesky na rty a parfémové oleje. Mýdel je dobrý výběr, nevysušují a jsou krásná a voňavá. Vyzkoušela jsem zatím jen jedno, voněla po něm celá koupelna. Mýdla voní přesně jako to, po čem jsou pojmenovaná. Nejvíce mně voní Mint Chip Ice Cream (dávala jsem jako dárek v práci, všem vonělo a spolupracovnice si hned jedno objednala), Neapolitan Ice Cream (jako čokoládová zmrzlina!) a Pina Colada (to voní nejsilněji). Některé výrobky dělají i s vůněmi na objednávku.

Už mám na cestě další objednávku s tělovými balzámy (ty mají skvělé recenze a mají být dobré na ekzém), balzámy na rty (mají úžasné vůně na výběr - zvolila jsem pistáciovou zmrzlinu a espresso s čokoládou a mátou) a další mýdlo, Pina Coladu.
Jedno mýdlo stojí 6 dolarů, za poštovné 14 dolarů se dá koupit až 10 mýdel.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat