pondělí 28. února 2011

BPAL



Black Phoenix Alchemy Lab je největší a nejznámější značka parfémových olejů. Mají obrovský výběr vůní a k většině z nich vzorky (1 ml, 4 dolary; většina 5 ml lahviček stojí 17,5 dolarů). Poprvé jsem o BPALu slyšela hned když jsem objevila minerální makeup, ale dlouho jsem se mu vyhýbala, protože je známý svou návykovostí. Mají fórum s tisíci recenzemi, doporučeními a tipy. Hodně lidí má stovky vzorků nebo i lahviček. Mají řadu tematických kolekcí, inspirovaných třeba L. Carrolem (Mad Tea Party), Shakespearem (Illyria) nebo N. Gaimanem.

Ze zahraničí se objednává jen pomocí PayPalu, musíte si spočítat cenu a objednávku napsat do poznámky v PayPalu. Na fóru je také možné prodat, koupit a směnit výrobky BPAL i jiných značek a zapojit se do hromadné objednávky limitovaných edicí, ke kterým se nedají koupit vzorky. Já mám asi 30 vzorků, z trvalé nabídky (General Catalogue - GC) i limitovaných edicí. S hromadnou objednávkou i nákupem na fóru jsem měla jen dobré zkušenosti. Nerozumím moc parfémům, na fóru je dost recenzí od znalců, ale toto jsou mé oblíbené vůně: High John The Conqueror (GC, nemá popis, je z kolekce Voodoo vůní, má dodávat odvahu - mně rozhodně zlepšuje náladu a díky ní je mnohem snazší přežít těžký den v práci; voní jako sladkosti), Valse Finale Et Apotheose (LE, med, bílá máta, jabloňové květy) a Frumious Bandersnatch (GC, švestky a karafiáty). Samozřejmě na každém voní jinak a na každém i vydrží jinak dlouho.

Já mám na cestě dalších deset vzorků. Rozhodně doporučuji vyzkoušet, pokud máte rádi parfémy.

Žádné komentáře:

Okomentovat