čtvrtek 25. března 2010

Adorned With Grace Minerals



Adorned With Grace Minerals se zaměřují na minerální make-up pro pleť se žlutými podtóny. Většina jejich očních stínů je vhodná pro denní líčení, jsou to hlavně přirozené odstíny, některé jsou třpytivé, ale ne příliš. Protože jsem nenašla dost výrazných odstínů, mám jen tři vzorky očních stínů, zajímá mě hlavně make-up a tvářenky.

Vedle štětců Ultimate (doporučuji) mají i levnější značku Ingénue, kterou jsem nikde jinde neviděla a četla na ni jen dobré recenze. Objednala jsem jen tento štětec na tvářenku (Petite Dual Fiber), je skvělý pro přesné nanášení hodně pigmentovaných tvářenek. Pro hodně lidí bude na tvářenku moc malý, ale mají i větší velikost. Je měkký a pokud nebude pouštět chlupy (zatím jsem ho umyla jen dvakrát), koupím si ještě jeden.

EDIT: Mají do 31.3. akci, k objednávce za $22 balzám na rty, k větším objednávkám a některým produktům různé štětce zdarma.

Žádné komentáře:

Okomentovat