středa 12. října 2011

Shiro Cosmetics


Shiro Cosmetics je malá značka minerálního make-upu, na kterou jsem četla jen skvělé recenze. Nabízejí 3 velikosti stínů, vzorky stojí $1, v sadě jsou ještě levnější. Mají i vzorky rtěnek, jejich velikost odpovídá ceně (asi milimetr vysoká vrstva, $1.80, podle mě vystačí na dost použití).

Balíček mně přišel celkem rychle, odeslali asi 2 nebo 3 dny po objednání, což je příjemná změna po více než měsíčním čekání na některé mé nedávné objednávky. Byl hezky a pečlivě zabalený.

Stíny jsou hodně pigmentované a skvěle se s nimi pracuje. Hned se zařadily mezi mé nejoblíbenější oční stíny. Rtěnky jsou různě pigmentované, na fotce je několik vrstev, ale odpovídají popisům. Trochu moc tuhé na nanášení štětcem, ale v tubě budou akorát. Sad Keanu je po nanesení zrnitý, ale za chvilku se rozpustí v souvislou vrstvu barvy. 

Se Shiro Cosmetics jsem 100% spokojená a rozhodně objednám znovu.


Team Buffy, Forty Cakes, Robe And Wizard Hat, Sad Keanu. 

Meowth, S. S. Anne, Master Sword, Zelda, Din's Fire, Butterfree, Because We Can, Wheeeeee!



12 komentářů:

  1. Vypadá to krásně. Taky se na ně kouknu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. jo tak shiro rtěnky mám na seznamu. ovšem můj seznam už začíná být hodně dlouhý, tak jsem zvědavá, jestli se na ně někdy vůbec dostane.?

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem si dnes objednala 10 vzorků stínů. Jsem si říkala, že až se budu nudit, tak si ty stránky projdu... a ty odstíny byly tak pěkný, že jsem neodolala navzdory tomu, že sypký stíny už vůbec nepoužívám a navíc nemám ráda ta pytlíčková balení... Snad nebudu zklamaná :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne farby, mrknem sa na to tiez :)

    GIVEAWAY http://whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se velice líbí ta fialková barvička (Sad Keanu). Zatím jsem našla jen jednou odvahu objednat si kosmetiku ze zahraničí. Tak možná to ještě někdy risknu :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, máš pěkný blog a příspěvky! Nominovala jsem tě do Versatile Blogger Award, více u mě na blogu:o) Ty odstíny jsou moc pěkná, hlavně ten fialový:o)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    můžu se zeptat, kolik stálo poštovné? Objednávala jsi normálně přes www.shirocosmetics.com? a taky ten samý dotaz u darling girl cosmetics. Předem děkuju.

    Denisa

    OdpovědětVymazat
  8. Po tvý recenzi jsem dokonale nalákaná k nákupu. Stíny vypadají překrásně. Děkuju za tip ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky.. Hezký blog..Stíny vypadají krásně, hlavně pigmentovaně:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, moc ráda bych tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování.
    Také jsem začala rozjíždět takový malý menší projekt, tak pokud máš zájem určitě mě navštiv... :)
    Pokud se ti u mě zalíbí, samozřejmě budu moc ráda, když se staneš mým pravidelným čtenářem!:)
    Přeji příjemný sobotní večer, Jíťa :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na Shiro som citala strasne vela chvaly, najma v spojeni s ich poctivostou a kvalitou. Zatial ma ale viacej laka Fyrinnae, ktorych odtiene sa mi pacia viac aleee zase na druhej strane nemaju ruze :/ Takze vaham :D

    OdpovědětVymazat